Onze sponsoren:

Erkend leerbedrijf

SSB Beeldmerk Erkend LeerbedrijfEen erkend leerbedrijf houdt in dat je een student een goede en veilige stageplek voor hun praktijkgedeelte aanbiedt die aansluit bij hun opleiding. Dit wordt een beroepspraktijkvorming (bpv) genoemd. Hiervoor werken beroepsonderwijs en bedrijfsleven samen in SBB (Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven) om studenten de beste praktijkopleiding te geven met uitzicht op een baan. De student oefent zijn toekomstige beroep in de praktijk uit met de werkprocessen en werkzaamheden die daarbij horen. De werkplek stelt een praktijkopleiding aan die de eisen van de opleiding kent en in staat is de student op de werkvloer op te leiden en te coachen. We werken samen met school en SBB om studenten een goede stageplaats of leerbaan op mbo-niveau aan te bieden. Vanuit VV Tupos willen we graag onze leden een passende stageplek aanbieden indien dit binnen hun opleiding past. Hierbij kan gedacht worden aan bijvoorbeeld opleidingen gericht op sport of omgang met groepen.

Privacybeleid | © 2024 Volleybalvereniging Tupos. Website gemaakt door: Jeroen Rood.